Og til slutt et lite julegavønske. Blir veldig glad om det ligger et zinkhus under juletreet i år. Synes disse er så søte og stemningsfulle. Elsker levende lys. Det er jo det beste med denne mørke årstiden!
Hur recensioner och tester påverkar våra val av digital underhållning
for én måned siden



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar