torsdag 7. januar 2010


Min kjære har bursdag i morgen og dette er gaven han hadde fått dersom penger ikke hadd vært noe issue. Stolen Spinnaker fra Hødnebø. Ja ja, kanskje når du blir 40 kjæresten min. ;)

Nye stuemøbler i det hele tatt står  høyt på ønskelisten vår, men med tra små apekatter i hus så har vi bestemt oss for å slite på det vi har noen år til. Den gamle Karlandaen er perfekt til å klatre i, spise brunostskiver og lørdagsgodt i og gnikke rennende neser og møkkete små never på. Da er det en fordel å ha to trekk som kan vaskes på 60 grader!

Litt bursdag på forskudd i kveld. >Svigermor og svigerfar kommer og vi skal kose oss med reker. Deilig.

1 kommentar:

  1. For en flott blogg du har! Veldig min smak på interiør ser jeg (vi har til og med likt skap, mitt kom i dag:) Den stolen var knalltøff! Skjønne barn du har også!♥ Tak for koselig hilsen hos meg, det setter jeg pris på:) Heidi

    SvarSlett