torsdag 25. mars 2010

God morgen!
Hjemme og koser meg med småguttene mine i dag. Svigers kommer og henter Morten senere i dag og tar han med seg på hytta. Det blir moro for ham. Heldig gutt som får tjuvstarte påskeferien.

Vasking, ryddig og pakking står på programmet her i dag. Jeg reiser til søsteren min i morgen og gleeeeeeder meg! 3 dager bare meg blir fryktelig deilig selv om jeg kommer til å savne demnoe aldeles forferdelig.

Noe jeg ikke kommer til å savne er lyden av dunk-smell.....oj...
Barn er veldig skjønne og veldig morsomme, men duverden som de roter...


Ha en fin torsdag!
post signature

11 kommentarer:

  1. Oj, gøy med perler ja... tenker lillebror var fornøyd med dette!!!
    Du må ha kjempe god tur og kose deg masse, og nyte det at du ikke trenger rydde opp etter andre....
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. hehe, litt å rydde opp her ser jeg :-)
    Så deilig med litt egentid. Alle har godt av det.

    Kos deg til søsteren :-)))

    SvarSlett
  3. oj, oj her er det en som har kost seg...

    ønsker deg en god tur - kos deg!

    klem beate

    SvarSlett
  4. Morsomt bilde!:) Unger er jammen flinke til å rote, ja! Føler jeg går og plukker opp ting hele tiden!

    Fiiine koppen på det første bildet!:)

    Kos deg på ferie og med litt alenetid!:)

    SvarSlett
  5. Oj oj oj ...
    Kjempe fin blogg du har!
    Kos deg på "husmorferie" ;)

    SvarSlett
  6. Sååååå fin kopp øverst der!!!:)Humor med "rotet" til ungene:)

    SvarSlett
  7. he he..må le av det nederste bildet.
    har opplevd det en gang eller to.

    SvarSlett
  8. Det nederste bildet var helt herlig!
    Nyt husmorferien i fulle drag,
    klem,I

    SvarSlett
  9. Haha, måtte le av det siste bildet!

    Kos deg masse i påsken!

    Og tusen takk for koselig hilsen til meg!

    Klem J.

    SvarSlett
  10. Haha... det synet der har møtt meg også engang... Man blir litt målløs når man kommer inn i rommet da ja..
    Det er godt å komme seg bort noen dager,men jeg sliter med å slippe taket å dra fra dem. Men jeg vet jeg har godt av det.
    Du får kose deg masse:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  11. He he,herlig bilde! Mener å ha sett noe sånt her i huset også!

    SvarSlett