lørdag 18. september 2010

Love is all around you

Ikke bare filmmusikken til slageren, Four weddings and a funeral. Det er også teksten på det nye smykket mitt som jeg har fått i bursdagsgave fra verdens beste søster, Nina.
Det er virkelig superfint og jeg elsker det!
Kjolen er jeg også veldig fornøyd med. Fikk 70% avslag på den siden en av rosene var løs, (noe som tok 1 minutt å fikse... )Nå lover jeg å ikke klage på at jeg ikke har noe å ha på meg neste gang vi skal i selskap kjære.♥
Blomstene plukket jeg og Morten på veg hjem fra butikken i dag. Siste rest av sommer...


Nå er det bena høyt og sjokolade som gjelder for fru Huseby.
Ha en kjempefin lørdagskveld. 

post signature

17 kommentarer:

  1. Hei søta! Så skjønt smykke, og kjolen ser jo bare smashing ut! Og blomster selvsagt. Herlig :) Ha en finfin kveld! Jeg skal kose meg med en Pepsi Max ;-)

    SvarSlett
  2. For et fint smykke. Så koselig å få det ;-)
    Kikket litt nedover bloggen din. Tror ikke jeg har vært her før. For en flott spisestue du har. Veldig fin!

    SvarSlett
  3. God kveld i stua, Hanne Mette:)

    Takk for fine ord, jeg er helt utladet etter disse dagene kjenner jeg...
    Og så spennende med ditt besøk også da...?:) Gleder meg til å se:)
    For et nydelig smykke (og ikke minst budskap), så snill søster du har!
    Og kjolen var jo bare et kupp da, tidløs og vakker...!

    Kos deg alene i kveld du også,
    det er ganske godt iblant;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelig smykke og kjole! Har sånne roser på en topp i pudderfarge og elsker den!:) Ha en finfin kveld! Klem H

    SvarSlett
  5. Åh, nydelig smykke! Og kjole:)

    Ha en fin kveld!:)

    klem:)

    SvarSlett
  6. Hei søte du :) Kjolen var helt fantastisk :D og smykket likeså..

    Kos deg med sjokkisen i kveld, her er det vin i glasset og får servert Kalv i kveld av min kjære :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Bena høyt, cola, pottis og sjokolade -den er jeg med på! God lørdag til deg!

    Silje :)

    SvarSlett
  8. Søte Nina,var et veldig fint smykke,og til den veldig fineste vettu=)
    kos deg alene,i do to=)

    SvarSlett
  9. Nydelig alt sammen!! digg med slike kupp..
    fineste blomstene:)
    nyt kvelden og godisen.
    klem K

    SvarSlett
  10. Nydelig kjole og smykke!

    Kjekt når en kommer over superkupp:)

    SvarSlett
  11. Den kjolen så skikkelig fin ut!!! og smykke var jo kjempe fint!

    Bruktbutikken var på Nedenes. Den ligger rett etter kiwi der ute:) masse fine barnebøker! Mye skrot men mye bra innimellom. Jeg er godt fornøyd med skattene jeg fant.

    Ha en fin fin lørdagskveld.
    klem

    SvarSlett
  12. Herlige bilder av herlige ting!! Super heldig med kjolen da!!!
    Beina høyt og SJOKOLADE høres fantastisk ut, jeg glemte å kjøpe....
    Fortsatt god helg
    Klem Annette

    SvarSlett
  13. Vakre ting! Kjolen så jo bare helt fantastisk ut, og så hyggelig med et smykke som er så personlig:-).

    Håper du nøt alenekvelden, deilig iblandt!

    Maritklem

    SvarSlett
  14. Nydelig kjede! Og jatakk til bilde av hele kjolen, den ser superfin ut! :)

    SvarSlett
  15. Lekker kjole og smykke, du kommer til å bli så fin neste gang du skal bort..

    SvarSlett
  16. I love that neckless, it´s amazing - who made that? It´s truly a nice gift!

    Thank you for your sweet comment, You have a beautiful blog dear and I´m now your new stalker..lol..

    Happy monday :-)

    SvarSlett