torsdag 14. oktober 2010



Jeg elsker å bake muffins. Dvs, jeg elsker å pynte muffins. 
Jeg elsker å kjøpe muffinsformer og kakepynt.
Jeg elsker å spise muffins også... 
Disse muffinsene er spist opp for lenge siden og kan derfor bare spises med øynene. 
Slankemuffins altså. ..
(Atte liksom, på en måte litt kanskje...)

Enjoy!


            
Tusen takk for alle gratulasjoner og stemmer i nib utfordringen. 
Dere er gullegode!

Nå skal jeg ut i garasjen og spraye noen flere messinlysestaker. 
Ha en goooood dag. :)

post signature

25 kommentarer:

  1. hehe fortsatt uten kamera snupp=)si bare til om du vil låne mitt noen dager
    klem og suss

    SvarSlett
  2. er det du som har laget og pyntet disse muffinsene? Så flink du er. det så nydelig ut. Jeg og Jørgen på 5 skal lage muffins i dag faktisk. Men de blir nok ikke like lekre da han har en egen pynteteknikk!!! Klem L

    SvarSlett
  3. MMMMMmmmmmmm! Mums! Elsker slankemuffins! Genialt!!!

    SvarSlett
  4. Jeg vil også ha slankemuffins! Men ikke slike som allerede er spist opp. Jeg vil ha supergode muffins som samtidig gjør meg supertynn:)

    Ser herlig ut! Bildene dine er igrunn alltid like lyse og innbydende. Blir rett og slett glad av å titte innom deg:)

    Stemme er selvfølgelig avlevert i NIB-konkurransen. Vel fortjent!

    Ha en gooooood dag du også:)

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Mmm.. de så skikkelig frsitende og gode ut :) Fint pynta også!! Og gratulerer med bilde i finalen :)

    SvarSlett
  6. Mmmmm sier jeg og....såg bare fantastiske ut!!! Kjekt med litt muffins inspirasjon til kommende bursdager her i huset:)) Har gitt min stemme til deg på NIB, gratulere landt de 10 beste, og krysser fingrer og tær for at du trekker det leeengate strået:)

    Klem!

    SvarSlett
  7. Mmmm, så deilig! :)
    Ha en fin dag, med muffins!

    Klem

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du liker det, for dette så jo bare FANTASTISK ut.... hilsen en rumlende mage ;-)

    SvarSlett
  9. Slutt å friste sånn:)
    Nu har jeg stemt på deg!
    Lykke til!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Mmm - enig med de andre - slutt å frist!
    Åh - du må nyte den siste 1,5 uka - jeg savner å være hjemme. Synes det er mye med full jobb og hus, heim & barna. Nå er Husbonden tilbake på jobb og jeg må si det var virkelig godt å være hjemmeværende. Men jeg vet at jeg passer best i jobb og ikke hjemme... Men litt redusert hadde gjort susen...

    Kos deg, snuppa. Klem

    SvarSlett
  11. Ja, la oss lure oss selv og spise noen slankemuffins, hihi:)
    Jeg er med på den!
    Herlig, fristende bilder i allefall:)

    God spraying;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Disse muffinsene så jo virkelig gode ut også.. Nammenam. Det som er dumt med slike "slankemuffins" er at man ofte (da snakker jeg i allefall for meg selv), at man havner litt utpå og før man vet ordet av det står med slikkepotten i hånda og sleiker vekk deig *synde*
    da er det ikke annet å gjøre enn å vente på de nystekte muffinsene da og nyyyyyte <3 Du er flink til å friste må jeg si ;0) thihi.

    Ha en fin dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  13. Ja, muffins er yummi! Og nå har jeg stemt på deg! :) Ha en fin dag. Klem C.

    SvarSlett
  14. Åh nydelige bilder av namm namm muffinser!!! Jeg er ikke spesielt glad i å bake, men tenkte lage muffins til bursdagen til lillegull på søndag. Takk for inspirasjon:)

    Ha en fin dag videre!

    Klem

    SvarSlett
  15. Nam♥ Det såg godt ut!
    Prinsessa bli 6 år neste veke so eg tenkte eg måtte prøve meg på nokre prinsessemuffins☺ Har du nokre hotte tips kanskje??☺

    Får vi sjå ka du sprayar??☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  16. I love cupcakes! You decorated your cupcakes so great!
    Have a nice evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  17. JEg skal stemme på deg!! grattis. kjempefint bilde!
    mmm, muffinsene ser veldig jammi ut!:)
    god kveld
    klem K

    SvarSlett
  18. Jepp, da har jeg inntatt en STOR dose slankemuffins jeg ogsaa :) De er rett og slett nydelige!

    Gratulerer saa mye med finaleplass! Veldig velfortjent <3

    Ha en fin kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  19. oioioi nå ble jeg godtesyk! Veeeeeldig masse fristende kaker her ja!

    Du er kjempeflink å gjøre det lille ekstra med kakene dine!

    Og grattis så mye med nominasjonen på NIB. Vel fortjent - virkelig!
    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  20. Hehe, slankemuffins den likte jeg:)

    Jeg har stemt på deg Hanne Mette, tvi tvi:)

    Lykke til:)

    SvarSlett
  21. He he:) De såg ihvertfall veldig god ut:)
    Har stemt på deg:) Lykke til:)

    B

    SvarSlett
  22. Mmmm, du frister nå, altså! Enig - muffins er gøy!
    Og så må jeg gratulere deg så masse med nib bidraget, nå skal jeg rett inn og stemme;) Heia!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  23. Så fantastisk gode og lekre ut alle sammen!! Nam!

    God natt. Klem

    SvarSlett
  24. du er jo usansynlig go på disse muffinsa:) jeg er og blir evig imponert!
    Nam nam...

    Ja, nå er jeg snart klar for Zumba timer. Starter om 2 uker faktisk, så er skikkelig hardtrening for tiden:) Artig men heftig- og mye pugging!

    Ha en super kveld.
    Klem

    SvarSlett
  25. OMG you are so good a styling those muffins...wow!! They look absolutely yummi.

    Thanks for all your sweet comments on my blog - it means a lot.

    Happy weekend Christina

    SvarSlett