søndag 24. oktober 2010

Og vinneren er...

Foto: we ♥t it
Planen var jo at jeg skulle avgjøre hvem av dere jeg syntes at fortjente premien mest. Hva i alle dager tenkte jeg med??? Det er jo helt umulig. Skulle gjerne gitt dere en tur alle sammen. Mange som hadde hatt godt av en natt på hotell.
 
Det ble min kjære mann som fikk æren av å velge et tall mellom 1-39.
Den oppgaven tok han ikke lett på. Det kunne nemlig ikke være tilfeldig. 

Hvor mange år er barna våre til sammen?
Jo 11! Den heldige vinneren er altså Hundremeterskogen.
 Håper du rekker det før babyen kommer.
A
Gratulerer så mye! Send meg en mail til hhuseby@gmail.com med adressen din. :)

Søndagskveld, og vinteren er over for denne gang. 
Helt greit for meg. jeg føler meg ikke helt ferdig med høsten. 
Første dag på jobb for min del i morgen. 
Jeg gleder meg!
Wish me luck!



post signature

12 kommentarer:

  1. ohh this picture is awsome!!!Hughs Anja

    SvarSlett
  2. Beautiful!!!

    Kisses.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige♥
    Og lykke, lykke til i morgen.Håper du får en finfin dag.

    klem & kos

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren!:)

    Takk for gode råd i "jakke innlegget mitt":) Gjorde et siste forsøk i dag. Men han hyle så høyt at naboene sikkert tror at vi driver med mishandling...
    Så jeg innser at han vinner den kampen...
    Nå håper jeg at jeg får byttet den, og at jeg finner en ny:)

    Masse lykke til på jobben i morgen!!!!

    SvarSlett
  5. Ååååååå, HELDIGE vinneren!!!!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer heldige vinner!!

    Tuuuuuuusen takk for superkoselig kommentar, nå ble jeg utrolig gla!!! Gleder meg til å vise frem mer også :)

    Ps, har enda ikke fått ordnet giveaway gaven din... og nå har jeg ikke printer heller. Så kan drøye litt enda ?

    Klem

    SvarSlett
  7. Jippi!!!! Tusen takk!!! Jeg som aldri vinner noe... Vi skal nyyyte oppholdet, lover ;) Skal sende deg mail med en gang...

    Stor klem fra oss <3

    SvarSlett
  8. For et herlig bilde du viser i dag!!
    Masse lykke til på jobb i morgen kjære deg!
    Det går nok kjempe bra :)
    Mange klemmer fra Marie

    SvarSlett
  9. kjempemasse lykke til med jobbstart i dag. Spennende å komme i gang igjen etter permisjon. Ha en fantastisk dag, Hanne Mette!! good klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinneren og håper du får en fin uke på jobb.
    Klem

    SvarSlett
  11. Nå er jo arbeidsdagen over, gleder meg til å høre hvordan det gikk, selv om jeg regner med du fikk en skikkelig glad start:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  12. Heldige vinnere! Det var en flott bilde du har funnet. Og jeg håper det har vært en fin dag på jobben din!

    SvarSlett