lørdag 6. november 2010

Feminint på soverommet






God lørdagskveld!
Julebrus og smågodt i Husebyheimen en sen lørdagskveld.
 Helgen går så fort! I morgen blir det tjuvstart på vintersesongen med en tur på skøytebanen. Moro for både små og store. 
Kveldens bilder er fra min lille feminine krok på soverommet. 
Små og store pjinsesser liker 
Joooosa!
Her ser dere også hvordan rosebuketten fra forige helg lever i beste veldgående i småvaser når de begynner å henge litt med hodet.
Nyt kvelden!
post signature

13 kommentarer:

  1. Nyyydelig!! Du er så flink med detaljer altså!

    Du, kan du gjøre meg en tjeneste? gå inn på bloggen min å se om du får til å spille av den videoen jeg har der? Tror ikke den funker!! Ser ikke at bloggen min er oppdatert - selv om det er en time siden jeg la den ut...

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig krok du har der på soverommet, gleder meg sånn selv til å dille og dalle når det nye soverommet blir klart... I helgen nå blir gulvet isolert og da er det klart for å legge flotte tregulv.... Ha en fin lørdagskveld og en herlig søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder - enkel romantikk:)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Kjempe kos med rosa på soverommet. Likte smykkestativet også!! Ønsker meg... Merker her at soverommet er litt nedprioritert... Lite pynt der med andre ord
    Fortsatt god helg!
    Klem Annette

    SvarSlett
  5. Så delikat og søtt! det var utrolig smart å bruke rosene slik når de begynner å henge med hodet.

    Kos deg ikveld. Høres deilig ut med en tur på skøytebanen. Det er lenge siden jeg har vært. Vet ikke om jeg egentlig kan klare å holde meg på beina som jeg kunne i min ungdom:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Selvsakt liker alle prinsesser josa ;)
    Her har jeg lurt meg til en råsa krok i stua.
    Av en eller annen grunn har gubben "glemt" å klage ;)

    SvarSlett
  7. Soft pink roses are my favorite too. Your photographs are excellent of your home and your treasures.
    Candylei

    SvarSlett
  8. Åh så vakkert!!! Nydelig. Slik kan jeg ikke skryte av at soverommet vårt er.. haha det er så rotete om dagen at det er en skam. Kanskje jeg skal rydde idag? Snøen daler ned ute og vi skal bare kose oss inne idag. Litt julstemning:)

    Ha en finfin søndag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Nydelig rosafarger;)

    Kos dere på skøytebanen;)

    Klemmer fra Janne, (som endelig er på nett)

    SvarSlett
  10. sweet!!! helt lekkert!!
    skøytebane hørtes gøy ut. vi kjøpte skøyter til vår lille familie til jul i fjor. de må brukes igjen snart!
    god søndag
    klem

    SvarSlett
  11. Så delikat og lekkert!Kos dere på banen:)

    SvarSlett
  12. Lekkert lekkert!
    Vi eeelsker Jooosa;))

    Ha en fin søndag på skøytebanen!
    Klem, marte

    SvarSlett