tirsdag 21. desember 2010

Rosa jul


Det er ikke akkurat pastelljul her hjemme. Det ville være å overdrive. Men litt har vi. Sviblene blomstrer og pepperkakene har husets prinsesse gitt en skikkelig overdose melis og kakepynt.

I kveld har vi pyntet juletreet! Hermine og Morten har bidratt med sin hjemmelagede pynt og øverst henger mine nye glasskuler og porselenspynt. I trygg avstand fra små klåfingra Mariuser og viltre pusekatter.Nederst henger noen av plaskulene vi kjøpte på Ikea første gang vi skulle ha juletre.♥ De er ikke så fine men de er historien vår og hører med.
Et juletre akkurat sånn vi liker det. Har du pyntet juletreet enda?
 Nå er det sofakroken som gjelder for denne fruen.
Ha en fin tirsdagskveld.


post signature

12 kommentarer:

  1. Hello, the house is sooo cute! You did a great job!!! Merry xmas to you and your family!!!
    Hughs Anja

    SvarSlett
  2. herlige bilder. Idag har jeg vært og fått unna de siste julegavene og fått med meg litt julepynt på 50% på Living. Imorgen blir det pynting av treet, det gleder vi oss alle til. Gratulerer som den heldige vinneren hos Hokusfiliokus. KLem Helen

    SvarSlett
  3. Så kjempesøtt pepperkakehus!!!

    SvarSlett
  4. Knallfint pepperkakehus. Jeg har tydeligvis en lang vei å gå enda. Gratulerer også med flott premie inne hos Hokus Filiokus. Du har jammen meg vinnerlykke denne høsten.

    SvarSlett
  5. Så søtt og koselig lite pepperkake hus♥ Fint mer ROSA i Julen og:))

    SvarSlett
  6. Så utrolig søtt lite pepperkakehus!!! Skjønne bilder.
    Historie på treet er viktig:-)

    Siste arbeidsdag i morgen, kan nesten ikke vente!!!!! Kos deg!

    Klem M ♥

    SvarSlett
  7. sååå søtt! nyyydelige rosa bilder!

    SvarSlett
  8. Lovely pictures, great blog!
    Love, Maaike

    SvarSlett
  9. ååå..Endelig kom jeg meg inn til deg her.
    Så herlig lite pepperkakehus
    *LOVE IT*

    ...Kjempe skjønn stemning hos deg
    Takk for inspirasjon vennen :)

    SvarSlett
  10. For et nusselig hus!! og skjønne kaker:)
    Juletre i heimen ble pyntet i går, bilder på bloggen min;)
    Ønsker deg en super dag!!
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  11. Det er litt rosa jul hos oss også med rosa og lilla svibler litt her og der i all sin prakt:) Ikke så julete kanskje, men de kommer liksom med løfter om at varmen vil komme tilbake en gang så da blir jeg litt glad allikevel:)

    Jeg håper du og den fine familien din får en herlig julehøytid!

    Stor juleklem
    Anita

    SvarSlett
  12. Kanskje ikke så rosa her- men rosa svibler har jeg jo;) SÅ søtt pepperkakehus;) Vi pyntet treet i går- det var mannen min som foreslo det (jeg hadde nok ventet litt)- men han ble stressa av at juletreet stod ute i gangen;) Jeg har kjøpt litt ny julepynt i år- det hører jo med liksom;) håper du får en fin juletid;)

    SvarSlett