mandag 10. januar 2011

Vinterpynt på vitrineskapet.

 God kveld!
En liten bloggerunde fra sofakroken i kveld. 
Det er virkelig lykke når roen endelig senker seg i heimen på kvelden. Tusen ting jeg burde ha gjort, men på kvelder som denne er det mest fristende å sitte helt stille og bare lade...

Hektisk både på jobb og hjemme. Innkjøring av nye barn er veldig moro, men utrolig krevende. 
I morgen får jeg en ufrivillig pause fra småttisene "mine" på jobben for å ta meg av min egen småttis som er syk stakkars liten. Syke unger passer aldri, men vi skal nok kose oss tenker jeg.

Kanskje jeg skal få bort siste rest av jul når jeg først er hjemme. Ryddet bort julen 2.januar men jeg har noen etterlevninger. Disse søte skøytene skal derimot få lov til å henge. Synes de er mer vinter enn jul over disse.

Ha en fin kveld alle sammen!

post signature

7 kommentarer:

  1. hei på deg!! Syke barn er noe trasige greier. Her er eldstemann syk med feber og forkjølelse, og jeg synes det har vært sykdom her i huset konstant i flere mnd nå- Så blir nok en innedag på oss i morgen også. Du må ha en fin dag hjemme med din lille pasient. Klem så lenge

    SvarSlett
  2. Ja det er noen dager man ikke har lyst til å gjøre stort annet enn å bare sitte og lade, selv om man alltid har noe man føler man burde....
    Ha en fin uke
    klem victoria

    SvarSlett
  3. God kveld i stua. Etter hektiske dager er det godt å bare synke ned i sofaen - og du som har ny i tillegg da gitt:-)Viktig å lade også. God bedrings til vesle gutten, håper han blir frisk fort. Vi har vært lite plaget med sykdom i år *bank i bordet*

    Kos deg i sofaen, og ja - skøytene er vinter:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann! Synes det høres ut som en god ide å bare lade noen ganger!
    Nydelige skøyter! Håper småen blir frisk igjen snart!
    Klem,i

    SvarSlett
  5. Hei Hanne Mette! Veldig god bedring til din sønn som er syk! Og kjempefin sofa dere har fått :) Godt nyttår til deg! :) Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige,skikkelig vinter pynt.God bedring til minstemann:) Klem

    SvarSlett
  7. Ble en sånn kveld på meg i går. Masse burde burde - men mor måtte rett og slett til lading! Mandagen er hard ;)

    God bedring der hjemme og grattis med ny sofa - den var lekker!

    Klem

    SvarSlett