torsdag 28. juli 2011

sommerstue



 Lenge siden jeg har vist noen interiørbilder INNE fra Husebyheimen. 
Om sommeren er det uterommet som blir prioritert. Det er der vi tilbringer mest tid og blomster, uteplassen og hagen er det som interesserer oss mest. 
Inne er det godt med minst mulig dill på denne årstiden. 
Lettstelt og praktisk, det er sånn jeg liker det. 

Når høsten kommer og vi flytter inn igjen kommer også lysten til å fornye inne. Kos, mys, lys og puter. Jeg vet det kommer, men akkurat nå er jeg her. Med himmelen som tak.♥

Sørlandet viser seg fra sin absolutt beste side om dagen og vi nyter det.♥



post signature

13 kommentarer:

  1. Lyst og delikat :) Jeg får også trang til å pynte mer inne når høsten melder sin ankomst. Kjenner jeg begynner å tenke på puter og annet i naturfarger nå :) Ha en fortsatt finfin julidag!

    SvarSlett
  2. Så fint du har det! Ha det fint. kram J

    SvarSlett
  3. Lekkert og lyst!
    Du har det så flott uansett årstid
    du Fru Huseby :-)
    Kjenner meg godt igjen.
    Å akkurat nå er det nesten helt tomt
    i stua mi ;-) De fleste tingene
    bor i kasser nå
    og venter spent på å få flytte.

    O herlige sørland når sola skinner
    og varmer små og store.
    En etterlengtet sommer er endelig her :-))))
    Kos dere masse i sola og nyt dagene.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det, skikkelig sommerlig :)

    SvarSlett
  5. Så fint og sommerlig du har det også inne.
    Ja det er deilige dager nå, vi er ute hele dagen og barna bader og bader.
    Nyt sommerdagene.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Er så koselig i stuen deres ♥
    Liker så godt bildelistene med stæsj;)
    Her er det og ute vi tilbringer det meste av tiden, inne blir det litt så som så med;)

    Men jeg sa det faktisk til mannen i sted, at nå må vi ta en dag i helgen og sjaue her, dra frem møbler, få vasket bak og samtidig ommøbelere litt, hihi... er ikke så lenge til høsten kommer nei, og da skal det koses inne;))

    Ha fortsatt fine sommerdager ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Du har det lekkert, sommer som vinter :)

    Kos dere i sommervarmen :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Flott og koselig stue! Her må visst innehuset prioriteres hele året for det er jammen meg ikke mye finvær å få for tiden her på nordmøre. Og er vi så heldige med å ha en varm dag må vi betale med tordenvær om kvelden...:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Så deilig og lyst og ryddig! Her er det helt kaotisk, men jeg tenkte akkurat på det samme. Veldig lenge siden sofakroken og andre rom her inne er vist frem også. Nyt sørlandssommeren! Vi er hjemme igjen og nyter at Oslo er forvandlet til et sommersted.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Hærlig sommerstue:) Blir ikke så mange "innebilder" hos meg heller - hagen og uterommet blir prioritert nå på sommeren...., skjønt sommer og sommer, minner vel heller om en surt høstdag her i Trøndelag med 12 grader og regn og atter regn.... klem

    SvarSlett
  11. Så fin stue du har.
    Lyst og lekkert! Kjenner meg igjen i at det er uterommet som prioriteres om sommeren. Manko på nips og ting og tang her inne for tida ja:)

    klem

    SvarSlett