mandag 18. juli 2011

Villvin markedet 2011

 








 Noe jeg må ha med meg er det årlige Villvinmarkedet i Risør. Kunstgruppa Villvin ble etablert i Risør i 1976. I dag er Galleri Villvin og Villvin Kunsthåndverkmarked blant Norges største og mest spennende formidlingssteder for norsk og nordisk kunsthåndverk. Det er virkelig mye spennende å se. Denne gangen hadde jeg kameraet med meg for å dele noen av mine favoritter med dere.

Jeg er tilbake på jobb denne uken. Hadde selvfølgelig vært deilig å hatt fri sammen med mann og barn, men heldigvis har jeg fri neste uke igjen.  Ikke så dumt det heller. ;)








post signature

12 kommentarer:

  1. Så utrolig mye lekkert!!!
    Der skulle jeg gjerne vært :-)
    Falt helt for den turkise bollen med
    sommerfuglen inni!

    Håper du får ei grei uke på jobb ;-)
    Deilig å ha litt ferie å se frem til og da.
    Her har vi lite fri sammen i år.
    Mannen er 5 uker i nordsjøen nå så
    da er det opp til meg å underholde gjengen
    på regnfulle rastløse dager.....

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Vilka fina konsthantverk. Ha en fin kväll. Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Der var det masse herlig!
    Tror jeg må få meg en tur der til neste år :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Så mye fint!
    Forstår godt at du må få med deg det!:)
    Liker så godt de små knappene med tekst! Har bestemt meg for å bruke slike neste gang det strikkes noe som bare trenger en knapp eller to:)

    Håper uka di på jobb går fort!
    Neste uke er det endelig ferie her i huset også:) Gleder meg til det!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Så mye herlige ting! og flotte farger! :) oppdaget deg for ikke lenge siden, flott blogg du har! :) er skal jeg innom mere! klem Anine

    SvarSlett
  6. Så mange flotte farger...
    Håper sommeren kommer når du skal hs fri igjen!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Åh så mye fint!! Likte godt de knappene med skrift og den sommerfugl-skåla.
    Gjør ikke så mye å jobbe denne uken kanskje? Så får vi satse på bedre sommer neste uke:)
    Og du - Tusen takk for kjempefin kommentar♥
    Ønsker deg en herlig dag i morgen.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så mye fint!!!

    Tusen takk for lykkeønskninger kjære deg ♥

    Klem

    SvarSlett
  9. Skjønner godt at du vil innom der, for her var det masse flott.
    Ha en fin daf på jobb.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  10. Her var det utrolig mye lekkert - der skulle jeg gjerne ha vært. Det hadde blit vondt for lommeboken, men så mange pene ting !! Hilsen Tone

    SvarSlett
  11. Åååh, der skulle jeg vært! Nydelige bilder...:-) Fortsatt god sommer skjønne du. Klemmer

    SvarSlett