søndag 25. september 2011

Høst på hytta


 Vi er tilbake etter en deilig helg på hytta til svigerforeldrene mine.. Skikkelig familiekos! 
Det begynner å bli høst. Fargene er nydelige og vi plukket siste rest av blåbær og tyttebær.
Det beste med å være på hytta er roen.
Her er det ingen skal bare skal bare og vi nyter det både store og små. Vel hjemme er det slutt på latmannslivet. Klesvask, vask og rydding av hagemøbler, brødbaking og leggetider...puh.
Lengter tilbake på hytta allerede.
Ønsker alle sammen en fin ny uke!


post signature

18 kommentarer:

  1. Dette må ha vært en topp helg, slik jeg tolker bildene :)
    Nydelige og skikkelig høststemning.
    Håper uka i byen blir fin også!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. herlig!! så heldige dere er som har hytte i familien! vi er heldige som har hytte på fjellet til disposisjon gjennom jobben til mannen min.

    flotte bilder

    klem beate

    SvarSlett
  3. Så heldig dere er som har hytte på fjellet. Ser ut som en helt herlig helg.

    Ha en fin ny uke,
    klem,I

    SvarSlett
  4. For noen herlige bilder!! Når jeg ser dette liker jeg høsten godt!!
    Ha ei fin uke Hanne Mette.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Åhhh, kunne tenkt meg på hytta nå.. Altfor lenge siden sist!!

    Herlige bilder du viser:)

    SvarSlett
  6. Ååååh, så koselig!
    Skikkelig, skikkelig høst ♥
    Jeg bare elsker fjell, skoger og mark på høsten, finnes ikke bedre...
    Nydelige bilder ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder! Deilig med hyttetur da - vi har brukt helga på å ordne i og utenfor huset - men fikk oss heldivis en tur i skogen samt en kort kajakktur. Ha en magisk uke ;)

    SvarSlett
  8. Åh så koseleg!! Alltid deilig å være på hytta, spesielt haust og vinter:-)
    Fine bilder!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Så fine høstbilder! Herlig årstid!
    Liker godt utsiktsbildet ditt, med tåkehavet:)
    klem

    SvarSlett
  10. Fantastisk fine bilder!!
    Så heldige dere er, som hr en hytte å reise til:)

    Kunne også tenkt meg en skikkelig høsttur. Men nå er det vel ikke lenge til fargene er forsvunnet...
    Leste forresten i avisa at alt regnet har tatt knekken på de fine høstfargene mange steder:(

    Ser uansett ut som om dere har hatt det veldig fint!:)
    Klem!

    SvarSlett
  11. Dette var noen helt fantastisk fine høstbilder :)
    Er så mye fint på høsten!
    Ser ut som om dere har hatt det helt supert!

    Moro å lese bloggen din igjen.
    Vært så alt for lenge siden sist (vært uten nett)

    Klem Nina

    SvarSlett
  12. Det var virkelig flotte høstbilder! Og en flott hytte da!

    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  13. For noen flotte bilder!!
    Ha en fortsatt fiiin uke :)
    klem m

    SvarSlett
  14. Nydelige høstbilder! Jeg elsker høsten.
    Håper du har den gode avslappende følelsen laaangt utover i uka!!
    klem Carina

    SvarSlett
  15. Det er dette som er høst! Nydelige <3

    Klemmer fra meg
    Nina

    SvarSlett
  16. Åå, herlig høststemning :)

    Jeg og ei venninne starter en fotonettside nå straks, følg med og delta :))))

    SvarSlett
  17. Nydelige høstbilder!
    Kjenner formelig duften av mose og regn bare av å se på bildene :)

    ~Natalie~

    SvarSlett