fredag 16. desember 2011

Når det ytre teller


Her er litt av årets innpakning fra familien Huseby.
 Som jeg skrev tidligere er jeg alt for glad i fint papir, bånd, tags og dill til å kjøre bare EN type innpakning. Her er det morsomme bambier og ekkorn til barna, tradisjonelt rødt til bestemor og julete ruter til svigermor. 
Papiret går i rødt, brunt og hvitt. Tags i cernit har jeg laget selv og med naturmaterialer som kanelstenger, kongler og granbar så har jeg fått den litt tøffe og samtidig litt tradisjonelle stilen som jeg liker så godt til jul.
Tenk nå er det helg og om en liten uke henger vi akkurat nå opp julestrømper og setter frem småkaker til nissen! Dette blir en bra uke!
I kveld lader vi opp med håndball og Idolfinale! Heia Norge og Jenny!

post signature

13 kommentarer:

  1. Skal si vi bloggere ser høytidelig på gaveinnpakningen! Har sett utrolig mange vakre pakker når jeg har tittet innom alle de ulike bloggerne, og dine var intet unntak!
    Utrolig fine!!!
    Så forseggjort, og detaljene ned til fingerspissen!
    Takk for at du deler snupp :)

    SvarSlett
  2. Solche schönen Päckchen würden mir auch gefallen!
    Schönes Wochenende,
    Veridiana

    SvarSlett
  3. Oh, la, la... Lækkert!

    God helg

    Klem beate

    SvarSlett
  4. Super nydelig innpakking synes jeg. Likte ekorn og bambi papiret veldig godt ;)
    Kos deg så mye med håndball og idol.

    klem Jane

    SvarSlett
  5. Så fine pakker! Minner meg om Blafre:)
    Heia Norge!!:)
    Ha en super start på ei flott helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Så FLOTTE pakker;)
    De med ekorn og bambier på var helt nydelige ♥
    Her er det og Idol og håndball - fin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så fine pakker du har laget, kreativt :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Superfine pakker! Blafrepapiret er nydelig

    SvarSlett
  9. Så nydelige pakker!! :-) julefeeling.. Her er det pyntet og jeg nyter. God jul søte! Klemmer

    SvarSlett
  10. Så gjennomførte og fiine pakker!
    Nyt den siste uken før juleaften
    er her : )
    God klem fra meg

    SvarSlett
  11. Åh så fina paket. Gillar dom fina inslagspappren och att du använt dej av så fina dekorationer.

    SvarSlett
  12. Så koselig og nydelige pakker! :) FLinke du!

    Nyt kvelden og helgen, nå går det fort til jul - senk skulderen og nyt!

    KLEM

    SvarSlett
  13. For en nydelig ide å bruke kanelstenger som pynt på julepakkene!

    SvarSlett