torsdag 19. januar 2012

Kuuuuuul veske!




Noen har kanskje allerede lagt merke til at det har dukket opp en annonsør på siden min. 
Nettbutikken Nola Rose selger diverse til mor og barn, og her finner du det lille ekstra som du ikke finner så mange andre steder. 
Vesken over her er en Hudson stelleveske fra Nest i skinn med masse fine detaljer og praktiske lommer. Stellematte følger med men det mest geniale med den er at den slettes ikke ligner på en tradisjonell stelleveske. Den funker helt utmerket som vanlig veske med plass til alt du trenger. Til og med kamera og laptop får lett plass i denne.
Hva med disse skjønne tøflene eller kanskje en ny kalesje til Bugaboo vognen? 
Ta turen innom Nola Rose for å se utvalget.
 Snart helg dere! Juhu!




post signature

8 kommentarer:

  1. Ja det var en kjempefin veske, akkurat min smak! Jeg tenkte faktisk ikke på at det kunne være en stelleveske før jeg leste det i teksten :) Nå har ikke jeg planer om å behøve stelleveske noensinne igjen, men ellers kunne jeg tenkt meg den ;) Fin annonsør! Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjempefine er de, har en slik jeg og:)
    Veldig fin størrelse på de, slik at man fr med seg litt ♥

    SvarSlett
  3. Så stilig og fin! Skulle ikke tro det var ei stelleveske! Men kanskje det som er så genialt, at man kan bruke den etter at stelleveskeperioden er over også:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Lekker veske!
    Å lekkert skjerf også, som henger ved siden av vesken!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Nydelig veske :)
    Digger at den ikke ligner på en stelleveske i det hele tatt!
    Noe annet enn den jeg har gått rundt med til mine 3 hi, hi.
    Og GRATULERER med annonsøren forresten...
    Sender deg en mail!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. superfin veske, men fy så dyr..2000kr!!! :/ det er for mye å bruke på ei veske synes jeg:))) Men finnes mange bra kopier:) Masse god helg og gratulerer med tøff veske. Klem Lillan

    SvarSlett
  7. Den var nydelig;) Ønsker deg ei riktig god helg;)

    SvarSlett