tirsdag 21. februar 2012

Nytt smykke og nye briller


Her ser dere mitt nye favorittsmykke! Personlig, stilrent og vakkert. Det er fra Anettes namnsmycken. Hun har flere modeller du kan velge mellom. Personlig likte jeg godt denne enkle utgaven med navnene til mine 3 skjønne små.♥

Her ser dere smykket på. Jeg har valgt langt kjede på mitt. Jeg har forresten fått nye briller også. Som min datter sa, du ser ut som en lærer....en GAMMEL lærer. Fra barn og fulle folk er det noe som heter.... Men nå ER jeg jo faktisk lærer da, og ikke så ung lenger heller så da passer det jo fint. ;)

Ha en fortsatt fiiiiiiin tirsdag!
post signature

12 kommentarer:

  1. Kule briller og smykke er nydelig!
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Nydelig smykke!
    Så koselig med barnas navn på.
    Å så snaisen du var med nye briller!
    Lekker smekker frue ;-)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Knallfine briller:) Ønsker meg noen lignende jeg også:)
    Nå er de gamle ødelagte, så da er det kanskje en mulighet for å kjøpe nye,hehe...

    SvarSlett
  4. Kjempefint smykke, slikt ønsker jeg meg når 3.mann kommer t sommeren;-)
    Kule briller, flott bilde av ei fresh dame;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. For et lekkert smykke, sånn har jeg også lyst på :)

    og du, du ser ikke ut som en gammel lærer. En ung lærer derimot.. tihi :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Du var kjempestilig med de nye brillene! Superfresh! Et slikt personlig smykke er bare nydelig.

    SvarSlett
  7. Så nydelig smykke! Og de brillene kledde du virkelig, fresh ;) Klem Anette

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott smykke :-)
    Synes du så riktig så flott ut jeg med nye briller:-)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Nydelig smykke ♥
    Og jeg syns du er vakker, selv med frøknbriller:)
    De var jo kjempestilige:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Hei hei!
    Nydelig smykke, har vært innom siden og sett på flere ganger, gitt flere hint om et slikt også, tror kanskje jeg bare må fikse det selv ;)
    Knall tøffe briller, en lærer verdig :)
    ha en fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett
  11. Nydelige smykke, kule briller og vakre du:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Nydelig!
    Syns du ser ung ut jeg!!
    En ung lærer:-)

    Fin kveld!

    -Therese

    SvarSlett