torsdag 19. april 2012

På kjøkkenbordet i dag




Mens jeg venter på at store lyserosa fylte ponene skal komme i blomsterbutikkene , så pynter ranuklene opp på kjøkkenbordet. 

Jeg var så heldig å vinne en giveaway hos den fine bloggen MissMette
I den anledning hadde hun laget denne fine collagen til meg! 
Kjenner at jeg gleder meg til sommeren når jeg ser utebildet til venstre.♥

Ikke akkurat mye som sier sommer utenfor i dag. Da er det godt jeg kan kose meg inne med Morten min som har feber i dag.

Ha en fin dag du også!

post signature

11 kommentarer:

  1. Nydelige ranunkler ;-) Kos dere og god bedring!
    Våren og sommeren lengtes det etter her også ;-)

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Skal bli godt med blomster, sol og det som ellers hører med til sommeren:-) Gleder meg.

    Huff da, gi Morten en god-bedrings-klem fra oss.
    Klem.

    SvarSlett
  3. ..ranunkler er en av de vakreste blomstene jeg vet om..Også ROSA da!! Såå fine :)

    Ha en super torsdag vennen!

    - Ida Susanne :)

    SvarSlett
  4. Nyyyydelege bileter og vakre vakre bloster!!
    Finfin collage Mette har laget til deg:)

    Ha ein fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :) Jeg venter også på peonene - vakrest av alle sommerblomstrene spør du meg ;)
    Ha en flott dag
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Sp fine sommerbilder, peoner er min absolutt favorittblomst, gleder meg t den kommer.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Fine blomster! :)
    Gratulerer med premie

    Ha en fin ettermiddag,
    Vicky

    SvarSlett
  8. Fine blomster. Det skal handles inn her i morgen også, ingen fredag uten :) kanskje det blir peoner på meg også... nydelige bilder du viser altså.

    Skrivebordet er fra Lisbeth Dahl. Jeg var heldig å fant det på finn, og dte var 1 år gammelt. Men jeg tror man får tak i det enda.. så du får høre et sted de selger Lisbeth Dahk ved deg :) eller sjekke finn, det koster nesten ca 5000 nytt, så det er jo en del å spare på det. Det er kanskje enda finere i virkeligheten :)

    SvarSlett
  9. very pretty flowers :) my favorite ones :)
    have a nice evening, svenja

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder!! Herlig med vår i emning, dumt det ikke er så fint hos dere nå! Her på Nordmøre har endelig våren kommet:)
    Masse god bedring til Morten!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Nydelige blomster.
    Og du er så innmari flink til å knipse bilder.
    God helg.
    Line

    SvarSlett