søndag 15. april 2012

søt søtere søtest





 Å få være fotomodell er stor stas for småjenter på 8 år. Flinke er de også og veldig nydelige.♥
Hermine og hennes beste venninne leker seg foran kamera i matchende klær fra Pomp de lux. Bestevenninnen har bursdag snart og det hun ikke vet er at disse bildene blir en del av bursdagsgaven. ;)

En fin søndagskveld til alle som titter innom! Setter stor pris på at så mange besøker bloggen min og jeg blir glad av alle de fine kommentarene deres. :)
Tuuuusen takk!

post signature

23 kommentarer:

  1. For noen flotte jenter!! Skjønner dette var stas. Herlig tøy fra pomp, har selv det samme t mine....
    Koselig bursdagsgave!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. NYDELIGE jenter i nydelige klær...
    Blir en fin, fin gave :)
    Herlig alder forresten!
    Ønsker deg en ny, fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Sååååå fine bilder og for en god idè:)

    Fin ny uke til deg:)

    KLEMMER

    SvarSlett
  4. Nydelege bileter av to nydelege jenter!!

    Håper helga var fin:-)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Herlige bilder av vaktre jenter ♥
    Og så fine klær;)
    Pomp De Lux har så mye fint:)

    SvarSlett
  6. Så fine jenter!! Og flotte bilder, tenker det blir stas å få de:)

    Ønsker deg en god ny uke!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. Fantastiske øyeblikk du har fanget!! Så herlige de er!

    SvarSlett
  8. åå herlig!vi skulle tatt slike av morten og adam også!Han som ser så opp til adam at han tilogmed spiste laktosefri is i dag istedet for kroneis,bare fordi adam gjorde det...smelt=)

    SvarSlett
  9. Så utrolig flotte bilder! Nydlige jenter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolige flotte bilder! Du er flink - og så var det jo veldig søte modeller du hadde ;)

      Slett
  10. så utrolig søte de er!
    mon tro om ikke hun er litt lik deg? ;)
    klem m

    SvarSlett
  11. Så herlige :-)
    Helt nydelige Bilder.

    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder!
    Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg!!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, setter stor pris på nye følgere ;)
    Nyt kvelden og ha ei fin uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  13. For en god ide! Jeg blir copycat på denne :) Klem Linda

    SvarSlett
  14. Hei hei!
    Nydelige bilder og en super ide!! Den tror jeg jammen jeg skal låne ;)
    Klærne var helt fantstiske, elsker den fargen :)
    Er Hermine veldig lik deg? Ser sånn ut :)
    Ha en fin fin kveld, og takk for så mange fine kommentarer inne hos meg, det varmer :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder og nydelige jenter - så skjønne!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. For noen nydelig bilder duu har tatt, og utrolig koselig ide og gi i gave :)

    tannlegen gikk supert- litt bedøvelse, så er det bare lyden å være redd for:) Men jammen er voksentannlegen noe annet enn skoletannlegen da jeg var liten.

    Ha en fin kveld.klem

    SvarSlett
  17. Skjønne, skjønne Bilder ! Det med speilet ble min største favoritt ! God tirsdag til deg.

    SvarSlett
  18. Hei Hanne Mette :)
    - har en liten ting til deg på
    bloggen min ღ ;)

    Nydelige bilder av skjønne jenter ღ
    En fryd å tittet innom bloggen din
    og alle fine bilder og innlegg... Ha
    en riktig fin dag/ kveld videre :))
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Ååå, så fine jenter - og nydeligste klær!
    Elsker den støvete rosa fargen : )

    Fin onsdag til deg Hanne Mette!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  20. Søteste søte!! Fine bilder ! Og super-skjønne klær!!

    Fortsatt fin onsdag!!
    KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  21. Vilka cuties,lovely! :) Fina bilder du tar!

    Tess

    SvarSlett