onsdag 27. juni 2012

I ♥ Blue




Blåklokker fra Hermine og et lite utvalg av uteputene våre. 
I BLUE

I kveld er det muffinsbaking, ballongblåsing og godteposepakking som står på tapeten for i morgen braker det løs med barnebursdag på åsen. 

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på reportasjen vår i BoligDrøm. Gøy at så mange likte den. Jeg ble godt fornøyd selv. Det var viktig for meg at det ikke skulle være en interiørutstilling, men at vi skulle kjenne oss igjen og den skulle vise hjemmet vårt som det er. Det føler jeg at vi fikk til. (selv om jeg må innrømme at vi kanskje ikke har sommerfest i matchende klær HVER dag... ;) )





post signature

12 kommentarer:

  1. Ja, jag älskar blått! Så härligt! Och vad kul med reportaget! Så fint!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  2. Synes blått i interiøret er veldig fint, men får det ikke til å stemme hjemme hos meg.. Har ikke fått kjøpt bladet ennå, men i morgen skal vi på utflukt og da skal jeg kjøpe det. Gleder meg til å se reportasjen! Sikkert kjempeflott! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder:)Skal løpe og kjøpe Boligdrøm imorgen! Regner med det er lekre bilder ja:)
    Lykke til med bursdagsfeiring imorgen!
    Kaja.

    SvarSlett
  4. Elsker blått her og,ein rolig og behagelig farge:)
    Eg har ikkje sett i bladet enda men skal jammen sjå,kjempegøy å få reportasje der i det flotte bladet:)

    SvarSlett
  5. Så herlig ;o)) Det er noe yndig over fargen blå....
    Fin kveld til deg ;o)))
    Klemklem

    SvarSlett
  6. me too ;) and i really like those cushions :) hugs svenja

    SvarSlett
  7. I am in blue modus også! Elsker den miks av mørk blå og hvit.

    I dag kommer min mor til Norge og vi gleder oss til å ha hun her helle to måneder!

    Ha en fin dag,
    Vicky

    SvarSlett
  8. Blått er en fin farge! Lykke til med besøk, gleder meg til å se bilder:)

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  9. Hei hei. Har så sittet ute i sola og kost meg med Bolig Drøm. Det som er så deilig med slike reportajer er at man kan få tips og ideer som faktisk er mulig å gjennomføre. Likte utrolig godt måten den var laget på og det hverdagslige preget den hadde. :) Har vært fast leser hos deg veldig lenge og må få med meg alle innleggene dine! Ønsker deg en flott sommer!
    -
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  10. Du er ikke alene om å elske blått :) Jeg har forelsket meg i det og grønt, og håper denne forelskelsen varer, det er så herlig å ha litt farger rundt seg hjemme :)

    Jeg har tittet igjennom BoligDrøm nå, du er flink :)

    Jeg har "lånt" bildet i headeren din, og lagt det til i min bloggroll, håper det er greit?:)

    God Sommer:)
    Klem Anita :)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder på bloggen din! Elsker blått selv :)

    SvarSlett