tirsdag 28. august 2012

I BoligDrøm

 Har du lest det siste nummeret av BoligDrøm? 
I tilegg til masse bilder av vakre hjem, nydelige hager, fristende mat og inspirasjon i massevis, finner du et lite innlegg fra meg. Denne gangen har jeg dekket et sommerbord og bakt blåbærmuffins.

For flere oppskrifter klikk deg inn på BoligDrøms egen blogg
Høres Lakris-is med friske bær spennende ut?


Jeg er hjemme med syk liten jente i dag. Skikkelig sofakos inne i ruskeværet. 
Ha en fin tirsdag du også. :)
post signature

8 kommentarer:

  1. Da må jeg kjøpe Bolig Drøm :) God bedring til jenten din! Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Mette :)
    Ja har kjøpt og lest BoligDrøm ღ
    et fantastisk flott magasin....
    Tror jeg bare må få abonnere på
    det snart, for jeg kjøper alle
    utgavene, hihi... Og det er
    alltid koselig å se deg her inne
    Du er bare kjempeflink ღ Ønsker
    deg en fin kveld videre, stor
    klem fra Mette :)

    SvarSlett
  3. Så kjektmed BoligDrøm innlegg ;) Spennende is!

    Gratulerer så masse med skolegutten, og med overstått treårsdag. Fine gutter!

    SvarSlett
  4. Grattis!! Det må jeg kjøpe! Flinke du:)
    Lekre bilder:)
    Finfin kveld til deg!
    klem:)

    SvarSlett
  5. Så flott:)
    både med innlegg, bilder og blåbærmuffins:)
    jeg følger!
    nina

    SvarSlett
  6. Fine innlegg du har i BoligDrøm! Bladet kjem fast i postkassa mi ☺ Ha ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Ja det har jeg sett - nydelig!!
    Så koselig å lese om "kjentfolk", hihi:)
    Klem klem

    SvarSlett