fredag 12. oktober 2012

Kjøkkenbilder




  
Jeg byr på noen kjøkkenbilder i dag. 

Brrrrr, i dag var det frost på bakken når vi gikk til barnehagen. Men med vinterjakken på og fyr i peisen så er det helt ok. 
Helt ok er det også at det er helg igjen. I morgen skal jeg og Jarle til Oslo. Overnatte på hotell og feire min svogers 40 års dag - UTEN barn! Som for de fleste småbarnsforeldre så er dette en luksus som ikke skjer for ofte. ;)
God mat, litt shopping, vin, sove lenge og ikke minst en biltur uten lyden av barnefilmer på DVD, 100 spørsmål om vi snart er fremme og 15 tissepauser! Lykke.♥

Ønsker alle sammen en trevlig helg.
 
 

13 kommentarer:

  1. Flott blogg jeg kom over her! Kjempefint kjøkken (minner meg om mitt... ;) ). Besøk gjerne min blogg også! Legger meg til som følger hos deg!
    Ha ei kjempefin helg! Vi har også barnefri i helga :) skal bli fint!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så må i have en dejlig barnefri weekend.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Ja, nå er det kaldt om morningene, huttetuuu!!
    Men peisen er med på og syns det er helt ok:))

    Så kos med oslo-kjæreste-tur, det blir nok veldig kjekt ♥

    Enjoy!!

    SvarSlett
  4. Dere har et kjempefint kjøkken!! :)
    Ha en herlig helg! klemklem :)

    SvarSlett
  5. Åhhhh så koselig, deilig å kunne gjøre slike ting med god samvittighet.
    Kos dere :)

    Klem ra Camilla

    SvarSlett
  6. Høres himmelsk ut med ei Oslo helg - UTEN barn!
    Kos dere max og nyt minuttene sammen.
    Nydelige bilder fra det fine kjøkkenet ditt :-)))
    GOD HELG!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder som alltid! Høres kjekt ut med Oslo tur, kos dere max!! God helg til deg:)

    SvarSlett
  8. Koselig kjøkken!
    Lurer på hva slags skap (med glassdører)du har.
    Kjempe fint!

    http://guttehus.blogspot.no/

    SvarSlett
  9. Nydelige kjøkkenbilder! Så lekkert dere har det altså!
    Håper dere fikk en finfin tur:)
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Så stilig skapet var!:)
    Finn har mye skatter om man er heldig og finner de;)
    Det begynner å bli kaldt her også, er vel ikke lenge til vi har snø tenker jeg...:(
    Fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Sikke smukke billeder, jeg drømmer selv om at få lavet vores køkken om - God tur

    Hilsen Miss S

    SvarSlett
  12. Hvor er de kurvene fra, de som et oppå det hvite skapet? :) jeg har samme skap og trenger noen som ikke er så høye!

    SvarSlett
  13. Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I’d prefer to use some with the content on my blog whether you don’t mind. Natually I’ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

    Ccin.ne
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett