søndag 16. desember 2012

Stjernebretting og røde bær



Jeg har som så mange andre bloggere hevet meg på stjernebrettetrenden. 
De doble på øverste bilde er min favoritt og jeg fant fremgangsmåten på bloggen elviras dops. Ikke vanskelig i det hele tatt.

Kvistene med røde bær ble med meg hjem fra blomsterbutikken sist jeg var innom. Utrolig dekorative og noe annet enn alle julestjernene og azealiaene som butikkene bugner over med for tiden.

Nå er det straks tid for kanelboller og hånballfinale i Huseby-heimen. 
Finfin søndag til alle leserene mine også!

13 kommentarer:

  1. Vackra bilder!!! Stjärnan så fin och julig :) Anna

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig... flotte bilder
    Ha en knall fin søndag
    klem

    SvarSlett
  3. Siden vi nå har redusert antall TV i heimen fra to til en, vant Julekongen over håndball :-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!! Flott med rødt til jul.Har kjøpt inn noen remser som jeg håper å få brettet noen stjerne av jeg også.

    Klem, Anette

    SvarSlett
  5. Fine bilder! ♥ Så stilig du har dekorert!

    Juleklem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Hei skjønne deg!
    Så nydelige bilder og dei stjernene er så fine,prøvde meg men fekk det ikkje til så eg gav opp men burde vel fått jentene til å prøve på det:)
    Ei forsatt fin førjulstid til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så skjønne bilder, å de stjernene var veldig flotte.
    Du er jammen flink.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder fra et fantastisk flott hjem :)

    SvarSlett
  9. Så flotte stjernene dine vart:-) Her har eg snart fyllt opp heile huset med stjerner, he, he:-). Du tek utruleg fine bilder, og så dekorativt det var med kvistane med raude bær!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  10. Nydelig ;)
    Lovely decoration!
    Have a nice monday, svenja

    SvarSlett
  11. Så fiine! Disse måtte jeg prøve meg på ikveld,og det var gøy å få det til:-) Nå må eg bare få kjøpt mer papir;-) Takk for at du deler!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett