torsdag 18. februar 2010

 
I dag blir det innetorsdag på Marius og meg. Det snør og blåser og vi skal knapt ut og hente posten.
Mammaperm er deilig! ♥
Viser frem noen bilder fra trappen vår i dag. Den ble dessverre ødelagt av malerne før vi flyttet inn. De malte lister i trappen uten å bruke beskyttelse på stigen...Det skal jo ikke være mulig! De pusset nedtrappen oglakkerte den igjen, men lakken var feil og krakkelerte. Nå skrapte de av lakken og beiset/ lakket igjen men det er ikke bra så fortsettelse følger. Jeg har egentlig mest lyst til å male hele trappen hvit så vi får se hva som skjer.
  
Til slut et par bilder fra vinterferien i fjor. Bare en uke til årets vinterferie og vi teller ned. Vi skal på fjellet i en drøy uke.  Gleeeeeder meg!

Tirsdagsklem

post signature

5 kommentarer:

  1. Tøft bilde av trappa.Typisk hvis det de gjør en feil så følger den andre:)høres kjekt ut med vinterferie!!Dine barn skal tidlig krøkes ser jeg:)

    SvarSlett
  2. å så surt med den trappen..... frustrerende!
    Har innedag jeg og, men på kontoret. Ute skinner solen, og jeg også vil ut!

    Ha en superfin innedag!

    :-)

    SvarSlett
  3. smart å ha en litt mørk farge i trinna!
    høres ut som dere får en super ferie!!
    kos dere!!
    klemmer

    SvarSlett
  4. Kjedelig med arbeidere som ikke klarer å gjøre jobben rett. Men når jeg ser trappa deres får jeg fryktelig lyst til å male min egen. Eller les: få noen til å male den. :)

    Vi skulle helt klart sett OL sammen ja. :)
    Kos dere med vinterferie! Her i huset blir det junior som har litt ferie på hytta - mens mor nok jobber.

    Klem
    Hege

    SvarSlett
  5. Så surt med trappen, kjedelig med slurv fra håndtverkere:(

    Ååååå misunner dere litt den vinterferien ja!

    Klem,I

    SvarSlett