torsdag 7. oktober 2010

Hagemøbler inne




Her i huset så er det barna som regjerer i 2.etasje. Her har guttene soverom, de har sitt eget bad og et lekerom. De har også en loftstue. Nå skal ungenes hagegruppe få lov til å overvintre her oppe.
Kjekt å sitte og tegne ved, 
som cafebord
lage hytte under
leke butikk bak
klatre på...
Jada, vi har fantasifulle og aktive unger.♥

Barnemøblene kjøpte vi for smart Club for et par år siden. 
vimpelrekken har jeg laget til en barnebursdag. 
Emilboken er enda et kupp fra Gjenbruksbutikken. Utvalget av billige og fine barnebøker er ofte stort på sånne steder.

Jeg skal på kino med en venninne i kveld. Eat pray, love. Gleder meg. :)
Nå skal jeg ta den skogturen jeg snakket om i går.
Vi snakkes!


post signature

16 kommentarer:

  1. kos deg på skogstur. har nettopp hatt en god tur i skogen med ei venninne selv. temmelig bløtt, men nydelig med sol i ansiktet:)

    God helg!

    SvarSlett
  2. så utrolig koselig bilder!!!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder, og herlig ominnredning dere har gjort i stuen.

    Kos deg på skogstur, og på kino i kveld.
    Den filmen vil jeg også se!

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Så herlig med en hel etasje for seg selv! :)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder. De gutta dine er jaggu heldige :)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder, og kos deg masse med venninekveld, alltid koselig det ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Saa fint du har gjort det for gutta dine! Nydelig de bilder du viser ogsaa :)

    Ha en goood kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  8. What great photos! I love your style! And the flags looks so beautiful!!!!!
    Have a great evening
    Yvonne

    SvarSlett
  9. Så koselig de har det! Det er mulig deler av sofagruppa vår (utegruppa) havner i en krok i kjelleren vår også i vinter, men det er ikke fordi de er så fine som deres møbler! Det er rett og slett for å utsette noen utgifter til nyåret ;)

    Lurt å kjøpe brukte barnebøker! Det har jeg faktisk ikke tenkt på!! :)

    Så fin reportasje og så koselig lesning!! Gøy :)
    Ønsker deg og dine en god kveld!

    Klem Marit :)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne høre din mening om den filmen! Har innmari lyst å se den!

    Lurt å ta inn hagemøblene til videre lek!

    Klem,I

    SvarSlett
  11. Så lurt og ikke minst flott! Herlig inspirasjon og liker vimplene dine så godt.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Cecilia

    SvarSlett
  12. Så koselig det ble, Hanne Mette:)
    Det er nok stas for barna vil jeg tro!
    Nydelige detaljer, helt i min smak;)
    Og så praktisk at de har så mye boltreplass...!

    Ønsker deg og dine en fin
    helgestart!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  13. for et koselig loft de har!
    smart å ta inn utemøblene. kanskje vi og skulle gjort d....

    god helg
    klem K

    SvarSlett
  14. En veldig fin plass;) Høres ikke ut som det er noen som lider noen nød hos dere:):) Med god plass de kan boltre seg på.

    Var filmen bra?? Har snakket om at vi må se den snart(ei venninne og meg naturligvis)

    God helg,
    *Janne*

    SvarSlett
  15. Hei Hanne Mette. En liten hilsen fra naboen din på Veitvedt og studiene på Nesna. Utrolig koselig blogg du har. Virkelig mye inspirasjon. Her må jeg nok følge med fremover. Hils mannen din fra meg.
    Maria

    SvarSlett
  16. This is a really nice and fresh looking post!
    love, Maaike

    SvarSlett