tirsdag 18. januar 2011




Det er ikke gull alt som glitrer, men det gjør ingenting. Det kan være fint likevel.
Smykker kan man jo nesten ikke få nok av og det hender nok litt for ofte at jeg drar med meg litt bling bling hjem fra byen. Jeg innrømmer også at jeg litt for ofte ender opp med å ikke gå med det...
På smykkestativet fra Lisbeth Dahl gjør de i alle fall nytten som pynt!  Blomsternåla er en av tingene jeg bruker masse. Veldig søt på en cardigan eller  lue.

Ha en koselig kveld! Det skal i alle fall jeg.
MYS♥

18 kommentarer:

  1. Åh, jeg har en sånn nål liggende i en skål på badet, men helt glemt den bort..Den er så søt!! Takk for påminnelsen ;) Den skal på i kveld!!

    Ønsker deg en flott kveld!
    KLEM Carina

    SvarSlett
  2. du viser alltid så nydelige bilder, ser ut som reklame.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder...
    Får lyst til å finne frem noen smykker m.m som jeg ikke har brukt på en stund!
    Takk for inspirasjon :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Flotte bilder. Smykkestativ er en kjempefin måte å vise frem skattene sine. Pynter opp på badet:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Herlige bilder og nydelige smykker, alltid gøy med litt glam i hverdagen også....
    Ha en herlig kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  6. åh, elsker bildene!! deilige farger.. veldig glam;)
    har også et sånnt stativ fra L.D.
    klem

    SvarSlett
  7. How beautiful this post is!!! I love all you photos!
    Big Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  8. For noen deilige bilder!
    Nå fikk jeg lyst å pynte meg, men jeg må lese litt.
    Du er søt!
    Klem m

    SvarSlett
  9. Ja,mye fint bling bling der ute:) Kjempe stilig det stativet ditt:)

    Fin kveld til deg**Janne

    SvarSlett
  10. Kule bilder tatt fra en spennende vinkel =) Brukes smykkene til pynt - ja så er de jo faktisk i bruk...egentlig.

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder du viser her av nydelig bling... Skjønner godt du bruker nålen masse - den var bare knall lekker!

    Du har nok rett i at den spisetuen jeg lurer på ikke er av det helt praktiske slaget - men det er ikke den spiseplassen vi kommer til å bruke mest - så har lyst til å ta sjansen :o)

    Klem,I

    SvarSlett
  12. Hehe...kjenner meg igjen ja. Her ender veldig ofte smykkene bare opp som pynt også :P
    Helt herlig nydelige bilder. Akkurat slik jeg liker dem ;)
    Håper kvelden din er fin.
    Goklem Marie

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder ♥
    Jeg har også et slik stativ, og kjøpte nylig ett mindre til øredobber, slik at jeg forhåpentligvis kan huske å bruke litt mer av det jeg har!

    SvarSlett
  14. Flotte bilder og fine smykker. du er jo bare så flink.

    SvarSlett
  15. Vakre farver og bilder!

    Ønsker deg en deilig helg, Hanne Mette!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  16. Lekre bilder!!! Altfor lenge siden jeg har vært innom deg, en FRYD som alltid :)

    SvarSlett
  17. fiiint!!

    ønsker deg en duper duper helg

    klem beate

    SvarSlett
  18. så herlige bilder
    bloggen din er så fin
    kost meg med mange innlegg
    nå, me like ♥

    fin søndag ønskes deg, klem

    SvarSlett