torsdag 24. november 2011

Tidlig ute


Jeg ble visst revet med på fridagen min. 2 mandariner og litt julemusikk også var fruen plutselig langt nedi kassene med julepynt!
  

Ingen engler og nisser foreløpig, men  mye annet fint. Skapet på kjøkkenet har fått røde detaljer og en lyslenke har kommet på plass. Fremdeles mange kasser igjen, men det er greit å ta det litt gradvis synes jeg.




  
 
 Jeg fant også frem brettet jeg bruker som adventsstake samt noen julekuler fra Nordahl som jeg kjøpte på januarsalget i fjor. Sammen med lerkekvister så blir de fin pynt på brettet. Nå mangler jeg bare kubbelys så er jeg klar!


Snakk om å være i rute da! 
Vi snakker første runde med pepperkakebaking i helgen altså.
Men først blir det julebord med godgjengen på jobben i morgen kveld. Gleeeeder meg!

post signature

17 kommentarer:

  1. Kjempefine detaljer og kjøkken!!
    Brukte fridagen min i går til det samme!! Kjempekjekt å hente fram pynten igjen!!
    God førjulstid!!
    klm ingrid l (lady louise)

    SvarSlett
  2. Så flink du er da ;) Skjønner ikke hvordan du greide å "holde deg i skinnet" når du stod på hodet nedi julepynt eska. Da hadde nok jeg hatt store problemer ja. ;) Hehe.
    Så stilig det var med den lysslenka rundt skapet. :)

    klem Jane

    SvarSlett
  3. oo, så koselig:) På søndag- da skal jeg ta frem litt også.. Gleder meg. Skulle bare gjerne hatt noen minus grader jeg da, ikke 7 pluss som i dag;) hehe

    SvarSlett
  4. Skapet er LEKKERT!!
    Og så fint med røde detaljer ♥
    Her er det og spilt julemusikk i dag, første gang dette året, og jeg må si jeg gleder meg nå assa;)

    Klem line

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig og nydelige bilder. Litt hærlig å la seg bli revet med da. Jeg fikk iallefall julestemning av bildene ;-) Likte veldig godt hjertet med konglene. En hærlig tid vi har i vente og jeg klarer snart ikke vente lengere med å komme igang for fult med yntingen.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  6. For et lekkert skap dere har!!! Nydelig pyntet til starten på adventstiden =)

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Haha, lo litt da det var kun litt julemusikk og mandarin som gjorde at du plutselig var nede i en julekasse :) Nå er jo det lov til å pynte. Jeg klarer ikke å holde meg :)

    Fin kveld til deg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  8. Koselig! jeg har også vært i kassa her for å få frem litt dill. har nok bare ei kasse igjen jeg etter utallige flyttesjauer... gitt bort, kastet osv... Så det betyr vel at jeg kan kjøpe noe nytt i år, tror du ikke?

    så leter jeg etter lerkekvister i området her, men det virker nesten umulig. vet om noe sted som de vokser vilt? har dessverre ikke funnet noe- selv om jeg stadig er på utkikk:)

    klem fra meg

    SvarSlett
  9. SÅ koselig.. jeg håper jeg finner julepynten i kjellern her! Får vel se ann i morgen..

    klem

    SvarSlett
  10. FLINKA!
    Såååå koselig det ble i skapet ditt!
    Du er så god til å få det til Hanne Mette :-)

    Her er det å alt en del pynt på plass.
    Jeg har vært så forferdelig utolmodig
    og klar for jul i år hihi....
    I morgen er planen å sprette opp
    enda flere kasser med pynt for få enda litt
    mer jul i hus ;-) Liker å og ta det gradvis.
    I dag har vi handlet ferdig ALLE julegavene
    og det er så uendelig herlig.
    Til å med kalenderne er ferdig innkjøpt,
    mangler bare å pakke inn lillesøsters pakker
    så er vi klar for 1. desember :-)
    Har aldri vært så tidlig ute noen gang før,
    men det føles herlig!
    Nå skal bilder tas til julekort denne helga
    så vi håper på samarbeidsvillige barn hmmmm....

    Snart-er-det-jul-klem-fra-Hilde ;-)

    SvarSlett
  11. Så koselig du har det! :)
    Her har det også blitt jul i dag, herlig!

    Ha en superkoselig helg med julebord og pepperkakebaking!

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  12. Å sååå fint! Så forresten at du hadde vært på dublintur, var det gøy? Er det å anbefale? Flott med julepynt -her begynner vi så smått i helgen. Koselig, ser frem til julehus -gir skikkelig go`stemning. Ha en rikitg god helg, lenge siden nå. Håper alt står bra til. Klem fra Cecilia

    SvarSlett
  13. Så koselig og nydelig pyntet! Den lyslenken gjorde seg virkelig!
    Kos deg på julebord!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  14. Hihi, kjør på med julepynting, sier nå jeg :) Du er så flink og stilsikker! Her er mye "naturpynt" på plass og ganske snart sniker det seg litt rødt inn også :) I helgen blir det baking av et par sorter kaker her (det hørtes veldig husmoraktig ut, ser jeg) og så skal vi selvsagt tenne adventstaken søndag :) Glad jeg har litt tid igjen med adventskalenderne, for de er ikke klare... Ha en herlig helg!! Klemmer

    SvarSlett
  15. Love your blog even though I do not understand the language but it is a good way to start. Love your pictures & style.
    Come see mine...http://iwonka007.blogspot.com/
    XO from windy city - Chicago ...ciaoooooo

    SvarSlett
  16. Hei Hanne Mette :)
    Ja, det er lett å la seg rive med, hihi...
    Har ikke kommet så langt jeg, ikke ennå
    i alle fall ღ Flotte bilder du viser her!
    Likte sååååå godt den flotte konglekransen
    din ღ ...og stilig skap du har!
    Kos deg videre i denne herlig adventstiden
    Klem fra Mette

    SvarSlett