tirsdag 20. desember 2011

På bordet


Vi tenner mye stearinlys for tiden. Dette fatet står på kjøkkenbordet og gir god stemning hver kveld. Med litt kongler, kanelstenger og lillegutts selvlagede juletre så ble det klart for jul også.

Jeg er ikke så veldig klar. Lista er lang, mannen har fått influensa og  døgnet har for få timer. I dag er siste dag på jobb før ferien og det skal bli godt med et par dager hjemme. Jeg kommer nok i mål tenker jeg. I går fikk vi pyntet juletre i alle fall så vi er på god vei. 


post signature

7 kommentarer:

  1. Så fint lysfat! Ja, det går mye stearinlys for tiden!

    Håper mannen din blir frisk til julaften!
    Her i huset er alle friske #bankibordetenmillionganger#

    Ha en riktig fin jul!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. God stemning på brette ♥
    Er så flott med litt kanel og kongler:)

    God bedring til mannen, håper ikke dere andre får det samme...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Elsker lys og stearin....God jul til dere, god bedring til mannen!

    SvarSlett
  4. Så fint! Elsker fatet, hvor har du fått tak i det? Kjedelig med syk mann, masse god bedring! Håper han blir frisk til jul:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Hei du! Jeg så deg i Boligdrøm:) Så stas. (nesten som jeg kjente deg litt.. hihi)
    Du er så flink, dette var gøy!
    Blir gøy å følge med fremover.

    Ha noen fine - sist dager før jul♥

    SvarSlett
  6. riktig god jul, Hanne-Mette og tusen takk for det flotte julekortet. Juleklem fra eksnaboen :-)

    SvarSlett
  7. Så pent det ble med lys, kongler og kanel... God jul til deg og dere!!

    SvarSlett