lørdag 10. mars 2012

Ikke så lenge til påske




3 små uker til så er vi i gang.Men det er lov til å tjuvstarte litt. En slags påskeadvent om du vil.
Pasteller, marsipan, gåsunger, vaffelkos og gult hører påsken til alt sammen, men det er ikke feil på en helt vanlig marssøndag heller.
Guttene mine er fremdeles på tur så i dag har jeg, prinsessa og en liten venninne vært på bytur. Shopping og rosa pikekyss på cafe.♥

I kveld blir det jentefilm, neglakk og grønnsaker med dip på oss. 
Hermine bestemmer og da blir det sånn.
Ønsker alle som er innom en kjempefin lørdag.

post signature

25 kommentarer:

  1. Nä tänk va nu går det fort;) fin fina bilder! Kram

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder :) Nå gleder jeg meg til påske!
    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  3. Jeg er også litt i "gjøre klart til påske modus", ikke minst siden vi drar bort i påsken så vil jeg ha litt pynt her hjemme på forhånd :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  4. For noen nydelige bilder! Gleder meg til påske når jeg ser dem☺

    Kos dere masse i kveld! Klem fra livy

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder:)gleder meg til påske!
    Ha ein fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Å, nydelige bilder! Det er lov å starte såvidt ja, er det ikke det?! :) kos deg med jentekveld

    SvarSlett
  7. Herlige bilder - som alltid! Deilig med vår!! God helg! :)

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder!!! Goood stemning :)

    Jeg har liggi i hele dag, ble plutselig dårlig igjen idag tidlig... Heldigvis har mannen aktivisert jentene i hele dag, så har hatt huset for meg selv.

    Klem

    SvarSlett
  9. Fantastiske bilete! :) vår- og påskestemning!

    SvarSlett
  10. Hihi, påskeadvent den var god!
    Ikke rukket å tenke på påske enda her jeg, men nå satte du sannelig kreativiteten i sving hos meg. Herlig inspirasjon og bilder du viser.
    Høres ut som om jentene har en koselig lørdagskveld i møte. Nå fikk jeg lyst til å diske frem grønnsaker med dipp her ikved også. Spørs om guttene mine skal få det ;) Er så godt det og ikke minst et mye sunnere alternativ til chipsen.
    Kos dere så masse!!
    Goklem Marie

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder!
    Ha en flott kveld! Her blir det hjemmelaget hamburger! Sånn blir det når kjæresten bestemmer;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Så fine bilder, påske er alltid koselig.
    Jenteshopping toppet m jentekveld, kanke bli bedre enn d. Kos dere!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  13. Så lekkre bilder du deler i dag ☺ kos med påske..
    Finfin lørdags kveld til deg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  14. Herlige bilder!
    Her pynter vi omtrent aldri til påske. Påske for oss er hytteliv med appelsin og kvikklunsj :)
    Så koselig med jentekveld da - kos dere!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  15. skikkelig feel good stemning over bildene dine, de lysnet virkelig opp på en slik grå og trist regnværsdag.

    SvarSlett
  16. Ble rett og slett GLAD av å se de bildene :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  17. Hei hei!
    Herlig stemningsbilder, skikkelig gla-farger :)
    Høres ut som dere har hatt en skikkelig herlig jentedag i dag, elsker slike :)
    Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett
  18. Fantastiske farger man blir glad av.
    God lørdagskveld :)
    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  19. Herlige bilder ;o))) Vi bloggiser har jo alltid
    lov til å begynne litt tidlig på diverse årstider og helligdager ;o)))

    GOD HELG ;o)))

    Varme klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  20. Så utrolig delikate bilder. Kunne jeg bare tatt bilder som deg! Helt nydelig :-)
    Håper dere hadde en deilig jentekveld!

    SvarSlett
  21. Lekkre bilder :) Gleder meg masse til påske, til uka skal jeg begynne å forbrede.

    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  22. koselig med smystart paa paasken! lurer paa om jeg ogsaa skal herme etter og ta frem noe :) ha en super søndag :)

    klem Lisa

    SvarSlett
  23. fantastisk blogg! Her vil jeg komme på besøk igjen:-)

    SvarSlett
  24. Så flotte bilder :) Jeg gleder meg også til påske nå!
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Gina

    SvarSlett