tirsdag 22. mai 2012

Jenterom




Lille prinsessa mi er like glad i å dille som mamman sin. Her inne er det fremdeles pastellfarger og søte detaljer som gjelder.

Senga har vi bygd av kjøkkenmoduler fra Ikea. Den rekker fra ende til ende under skråtaket. Rommet er akkurat for smalt til at det går en vanlig seng inn her så da tok vi (eller min bedre halvdel da...) saken i egne hender og lagen en selv. Jeg skulle gjerne vist dere bilder av hele men til det er rommet for lite og  kameralinsen ikke helt vid nok til. ;) Den ble i alle fall veldig praktisk og rommer alle klærne hennes. 
Ha en fin tirsdag alle sammen. Jeg pleier fremdeles forkjølelsen min og satser på at det hjelper.

post signature

19 kommentarer:

  1. Veldig koselig jenterom. Skjønner godt at hun trives der.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei! Nydelig rom.. ble interessert i den senga der ja.. her har størstejenta mi et lite rom med skråtak og lite plass, så det der så veldig smart ut!!

    SvarSlett
  3. Nydelig rom. Vi må den samme type senger for ungene. Ikke fordi rommer er litte men fordi de kan få mer leke plass.

    Ha en fin dag videre,
    Vicky

    SvarSlett
  4. For en lur idé! Den skal jeg ta med meg videre.
    På dette rommet hadde jeg trivdes også ;-)

    Line

    SvarSlett
  5. Ååå, det var et herlig jenterom:D Så koselig!

    SvarSlett
  6. Søte prinsesserommet!
    Glad snuppa mi og er glad i pasteller, thihi... for mammaen er veeeldig glad i det!

    SvarSlett
  7. Nydelig rom også så lurt med seng laget at kjøkkenmoduler...i like :)

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  8. Såååå fint rom!! :) Finfin inspirasjon - tenker mykje på prinsesserom for tida, sjølv om det er litt langt opp og fram.

    Håper du blir frisk snart!

    Fin kveld til deg:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Hei hei!
    Sååå fint jenterom, masse herlige detaljer. Senga og ideen liker jeg kjempegodt. Bruker dere skuffene under til klær? Har skråtak på storesøsters sitt jenterom, og mangler plass til oppbevaring av klær, så dette var en super ide. To fluer i ett smekk ;)
    Ha en fin fin kveld. Her er det finale i de frustrerte fruene!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  10. Koselig jenterom med herlige detaljer. Riktig god bedring!

    SvarSlett
  11. Veldig smart med seng oppå kjøkkenskap altså,
    Ikea kan brukes til så mangt : )
    Fine farger.. gleder meg til å pusle med jenterom selv
    når den tid kommer! (..mer plass, flere rom etterhvert)

    God klem
    Elisabeth

    SvarSlett
  12. Flott jenterom! Likte så godt de ulike fargene du har satt sammen til en fin helhet. Smart å lage senga slik, da kan hun jo ha klesskap under. :)

    SvarSlett
  13. Helt enig med deg. Enkle, gode og raske løsninger er perfekt! Cake pops skal jeg aldri prøve meg på skjønner jeg. Da lager jeg heller en vanlig kake. Og den sjokoladekaken din er allerede laget flere ganger og folk er helt gale etter den saftige kaken:-) Takk til d.e.g!

    Nydelig jenterom. Ha en fin onsdag! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  14. Nydelig fint prinsesserom!! Senga inspirerer veldig kjenner jeg! Har lyst til å mekke en kose-/lesekrok på rommet til Oda ved å bruke noen lave skap.
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  15. Mener jeg har hørt om flere som har opplevd ufrivillige deiser i gulvet med kameraet ja. Tenker det hører med småbarnstiden hos oss bloggemødre jeg ;) Så fin senga til prinsessa var. Knallfin ide å bruke kjøkkenmoduler fra Ikea, som jenter flest kan man sjeldent få for mye plass og det finner man ofte ut ganske tidlig ;)

    Håper du får en fin torsdag søte du :)

    SvarSlett
  16. Så flott jenterom med de fineste detaljer fra farger til stil;)

    SvarSlett
  17. Jösses vad fint...där måste hon trivas väldigt bra:)

    SvarSlett
  18. Hei på deg.
    Så fint jente rom i flotte farger og mange lekre detaljer!
    Ønsker deg en riktig fin pinsehelg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett