torsdag 21. januar 2010


Grått er ikke nødvendigvis trist. Har blitt veldig glad i grå detaljer i interiøret og i får kjøpte jeg meg nye puter til sofaen. 70% på Kid, Hurra! Der kjøpte også den sorte krakken. Veldig søt. De mørkegrå bokstavene er fra Kremmerhuset og kommer nok til å havne på veggen på soverommet etterhvert. Må bare få handymannen min i gang med drillen. Ulempen med gipsvegger...
Han på sin side synes nok det er en fordel. Ellers hadde kona snekret opp både det ene og det andre. Jeg er nemlig ikke like stor fan av uberørte gipsvegger som min mann.
Heldigvis synes han stort sett det blir veldig fint bare det kommer opp. ;)

Lykke kan ikke kjøpes for penger!
Neida, vanligvis ikke. Men når man finner kjolen man ønsket seg i hele høst men ikke kjøpte seg fordi den var aaaaaalt for dyr på 70% så må jeg innrømme at jeg gjør unntak for den regelen.
Er den ikke fin! ♥
Kjolen er fra Designers Remix.


 
                      
                       Nye pumps fikk jeg også tak i på salget.  Alt i alt veldig fornøyd med meg selv.

 


Ha en god torsdag!


Klem Hanne Mette



12 kommentarer:

  1. Jeg ♥ kollasjene dine!!
    Og det riktig at lykke ikke kan kjøpes for penger, men det lykke å finne fine ting på salg- iallefall når man har hatt lyst på den lenge.. også 70% da:)
    Knallfin kjole og pumps!
    Ha en deilig dag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. flotte bilder.nydelig med grått synes jeg,og det jo så absolutt på vei inn inn igjen.den krakken fra kid er så tøff.kunne godt ha tenkt meg en sånn selv.flotte klær og sko også.
    klem

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har kjøpt deg! Jeg synes det er fint med både grått og svart i interiøret. Det lager litt kontraster. Nydelig kjole og sko også! Heldig, du :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Dette var en vakker og nyoppdater blogg!! Fantastiske bilder :-) Hit kommer jeg gjerne igjen :-)

    SvarSlett
  5. ... og jeg glemte jo å si grattis med så fine ting! Jeg er vært på intens jakt etter LOVE-putene uten hell så langt! Men jeg gir ikke opp... Skjønn kjole!

    SvarSlett
  6. Veldig fint sammensatte bilder!og fine ting...kjekt med salg:)

    SvarSlett
  7. fin collage.. grått er fint, enig med deg!
    70% er digg da, når det er noe en har hatt lyst på.. Flott kjole.
    klem

    SvarSlett
  8. knall fin kjole.
    og den krakken kjøpte jeg og.

    SvarSlett
  9. Nei, grått er absolutt ikke trist!
    Kjolen var ordentlig flott...
    Klem,I

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kjempe koselig kommentar i bloggen min!!! Det varmer!! Nyyyydelig blogg du også, tror jeg vil henge her litt og legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  11. Nydelige bloggen din altså!! Men du, kan jeg spørre om hvordan du får til disse fine collagene, som over her i det "grå" innlegget? Det er så fiiiint! ♥

    SvarSlett
  12. Kjempefin kjole!!

    Klem Kristine

    SvarSlett