mandag 7. mai 2012

liten og søt

Nydelig liten sommerdrakt fra Kapahl, blomsterspenner fra H&M og kleshenger fra Lisbeth Dahl.

 Det er et like stort mirakel hver gang et lite menneske kommer til verden.♥
Et under...
Et vidunder...
Rosa, søtt og nusselig må det være på en sånn dag. Sommerdrakten er fra Newbie kolleksjonen til Kapahl som forøvrig har fantastisk mye fint til de aller minste. Blir jo nesten babysyk igjen...

Gratulerer så mye med prinsessa Jeanette og Thore. Gleder meg til å hilse på. 
Håper jeg kan få låne nurket til litt nyfødtfotografering også.
Tiden går fort og plutselig er den lille bylten en stor jente.
Synes ikke det er lenge siden jeg fikk min helt egen prinsesse i armene for første gang.
Et under...
Et vidunder...



post signature

8 kommentarer:

  1. Så fint innlegg :)

    Blir jo helt klart babysyk når man ser disse søte små klærne og små babyer...men her i huset stopper vi på 3. Ja det gjør vi ;)

    SvarSlett
  2. SÅ søte klær og jenten din er så skjønn og så STOR blitt:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Nyyydelege bilder! Ååå eg har bebi og kan kjøpe alle søte bebiklede,så herlig:) hihi. Kappalh har masse fint ja:)

    Fint innlegg om deg hos Kristin då,så sant så sant det ho skriv:)

    Fin tysdag til deg og dine!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Nydelige Bilder - og kjempefin blogg du har:) Her kommer jeg til å følge med videre!
    Ønsker deg en kjempefin uke!

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole og ikke minst nydelig innlegg...
    Hadde en baby innom her en dag og kjente jeg ble verpesyk jeg også, men men ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Tusen takk Hanne Mette <3
    Selvfølgelig må vi ha en liten photoshoot, det sier jeg ikke nei takk til. Du er kjempe flink med bilder. :-)

    Håper vi sees i helgen.

    Stor klem fra oss.

    SvarSlett