tirsdag 12. juni 2012

Fra hagestua


-

Vi har endelig fått på plass "partyteltet" eventuelt paviljongen om du vil. Jeg tar meg den frihet å kalle det hagestua. Slike telt er ikke det fineste jeg vet og spesielt fotogene er de heller ikke. Vi hadde jo besøk av BoligDrøm for en liten stund siden og det er derfor det har tatt sin tid med å få det på plass. Partytelt er jo ikke akkurat interiørbladmateriale. ;)
Nå er det i alle fall oppe og vi koser oss så her inne. Godt å søke skygge på varme sommerdager, og lunt og koselig på ikke fullt så varme sommerkvelder. Puta fra Ikeas Blue Collection er på plass og passet godt inn i min "orientalsk-sørlands-new England-stil" ;).

Nå drar jeg straks på jobb. Ønsker alle sammen en fin onsdag!

post signature

11 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Herlige bilder fra ditt vakre uterom! Digger din "orientalsk-sørlands-new England stil" ;))
    Ønsker deg en riktig glad onsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Her kunne jeg kost meg og nytt late dager !!
    Herlige puter fra IKEA, liker den nye "Blue Collection" deres.
    Ønsker deg en superfin dag videre
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Kjempefint! :) Liker alt alt alt!! :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Nydelig og koselig!!
    Må nok innom IKEA og sjekke den blå kolleksjonen deres jeg også - kjempefin pute!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempefin hagestue!! ahhh, liker de blå detaljene.. skal på ikea idag.. tihi

    Ps: sendte deg en mail igår, svar om du har mulighet :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Da prøver vi igjen. Takk for en koselig kveld i partyteltet ditt. Det var veldig funksjonelt da det kom LITT regn. Ha en fin helg videre. Mange klemmer fra Marjon

    SvarSlett
    Svar
    1. Se det, du klarte det jo! Ja takk i like måte vennen. :)

      Slett