tirsdag 12. juni 2012

Pannekaker som medisin



Lite muntrer opp syke smågutter mer enn pannekaker til lunch.♥ Når ingenting annet frister er det en sikker vinner.

Disse er av den litt tykke amerikanske typen og kommer fra en sånn pose de har på Rema1000. ;) Visstnok veldig gode i følge mine små. 
Selv måtte jeg nøye meg med å lukte ettersom buffetmaten fra ferien har tatt seg til rette og trives ekstremt bra på rumpa mi... 

Ha en fin sommer dag! Her blir det sommeravslutning på stranda for 3.klasse så jeg håper sola kommer som yr.no har lovet.
 
post signature

10 kommentarer:

  1. Åhh.. Nammmmiss :)
    ..Nå fikk jeg lyst på pannekaker, en evighet siden jeg har spist det!
    & det som er sååå godt!

    God bedring..
    & god avslutning vennen min!

    SvarSlett
  2. Mmhhhhhh
    Jeg elsker pannekaker! Rumler i maven min nå ;)

    God bedring.

    SvarSlett
  3. Så deiligt det såg ut,her blir det pannekaker til middag:)
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ser underbart smarrigt ut!
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, pannekakene så kjempegode ut :)

    Ha en flott dag!
    -Hilde-

    SvarSlett
  6. Nam! Der ser Veldig gode :)

    Ha en nydelig ettermiddag ♥
    Vicky

    SvarSlett
  7. mmmmh, pannekaker er godt! Men trives godt på lår og rumpe her også....

    SvarSlett
  8. Dette må da væræe verdens koseligste medisin!! =)

    SvarSlett
  9. PS! Har prøvet vaflene på pose fra Toro - de er også SUPERgode!!

    SvarSlett
  10. Det hadde vi også idag! Alltid godt med varm og noe anderledes lunsj! Og pannekaker, det funker alltid! :):)

    SvarSlett