fredag 8. juni 2012

Min uteplass


 Denne månedens utfordring hos NIB er min hage/ uteplass. 
Om sommeren er dette mitt favoritt "rom".
Her slapper vi av både store og små og den ultimate sommerfølelsen er en varm sommerkveld her ute med god musikk og et glass vin. Håper vi får mange av dem i sommer.
 For flere nydelige og inspirerende uteplasser ta en titt på alle de flotte bidragene her.
 Denne helge ser det ut til å bli mest innevær men vi skal nok kose oss likevel.
Fin fredag alle sammen!


post signature

28 kommentarer:

  1. Deilig uteplass dere ha! :)

    Vicky

    SvarSlett
  2. Uteplassen deres er ett syn!
    Nydelig rett og slett...
    Fint med de blå detaljene :)
    Lykke til og god helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Olalala, for en fin uteplass.. Er det stol fra IKEA, tror den må bli min etterhvert.. siklet på den ganske lenge.. Digger de blå detaljene :)

    Fin helg til deg søta!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for superhyggelig kommentar! Jeg ser ikke alltid smashing ut kan jeg love, men det får være en hemmelighet;-) fnis.. Håper det går bra med mini uten bleie! Så gøy. Har du noen insidetips om Cala Bona eller? Reiser dit om ikke lenge. Gleder meg. Fin helg til deg og dine. Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  5. Og sist men ikke minst! Heier på deg. Nydelig uterom!!

    SvarSlett
  6. Kjempefint!! :D Her så det ut som om det er godt å bare være ♥

    PS: Er det tak over? Lurer på den stolen selv, men har ikke overbygg... :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, ikke tak over. Jeg pleier å sette stolen innenfor verandadøren hvis det regner mye. Der passer den veldig fint. Tviler på at den tåler så veldig mye regn dessverre.

      Slett
  7. Herlig uteplass! Digger den svarte kurvstolen. Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  8. Rå-lekkert altså!!!
    Ha en flott helg og lykke til i utfordringen ;o)))
    Sommerklem Elisabeth

    SvarSlett
  9. Utrolig fin uteplass!!:) misunnelig:) hvor er lukta og sølv-vasen fra? Fine! La meg som følger. God helg:-) Klem Natalie

    SvarSlett
    Svar
    1. Sølvvasen er fra Kid. Lyktene er fra Åhlens, Lama og Kremmerhuset.

      Slett
  10. Superlekkert!!!!

    God helg til DEG!!!


    Klemmer

    SvarSlett
  11. Din uteplass er LEKKER!!!
    Elsker fargene og herlig med planter og blomster ♥
    Tipper det blir mange fine sommerdager der ja:)

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  12. Åh, så heldig du er! Kjempefint!
    Jeg er ikkemed denne gangen, foe jge har bare en smal, brun og falleferdig altan, og det er ikke akkurat noe å konkurrere med...;)
    Lykke til og god helg!
    Klem

    SvarSlett
  13. Veldig fint! Liker de friske blåtonene, og den fine IKEA-stolen :) Så på den sist jeg var der, veldig fin altså!

    Klemmer

    SvarSlett
  14. thank you hanne mette ;))
    really pretty space. i love the pillows and how you mix different styles! big hug!!! svenja

    SvarSlett
  15. Oh my, så fint det er på uteplassen din!! Lykke til i utfordringen :) Jeg prøvde den svarte stolen på IKEA i dag :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  16. Utrolig fint og stilrent!=) Hvilken gråfarge har dere på terrassen?
    Lykke til!

    SvarSlett
  17. åhh så fint! verkligen supermysigt!!
    Ha en fin Söndag!

    SvarSlett
  18. Heisann
    Nydelig uteplass:) Har dere malt gulvet?
    Mvh Ragnhild

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi har brukt oljedekbeis og malt 4 strøk. :)

      Slett
  19. Nydelig! Hvor har du kjøpt putene? :)

    SvarSlett
  20. Utrolig flott uteplass, og resten av huset også :-) var på fargeriket i dag og ville få tak i den beisen, men det var ikkje noen oljedekkbeis . Bare en vanlig beis ... Kan du hjelpe meg , har veldig lyst på sånt gulv som du har :-)

    SvarSlett