lørdag 9. juni 2012

sweet


Favoritter på en lørdag. Prinsessas sommersveis og peoner på bordet.
Søte er de begge to.♥

I dag har vi vært på Ikea. Hermine har fått seg nytt skrivebord og jammen havnet litt annet småtteri i handlekurven også.  Blandt annet en ny pute fra Ikeas Blue collection. Den skal få plass på terassen så nå satser vi på finvær fremover så vi får den på plass. ;) Bilder kommer av både det ene og det andre. Hvis mannen kan finne tid til litt møbelskruing mellom fotballkampene. ;)



post signature

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av både søt sommerjente
    med oppastt hår og vakre peoner :-)))
    Gleder meg til å se resultatet av dagens Ikeatur ;-)

    God natt :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. SÅÅ fin sveis! Hvordan gjør du for og flette sånn? kunne virkelig tenke meg å prøve på meg selv,jeg slenger alltid håret opp i en "tott" så en flette bak piffer det jo opp litt :))

    Ha en fin Søndag -
    klem jatte♥

    PS: Siste sjanse i gavedrysset mitt om du vil delta så sleng deg på!;)

    SvarSlett
  3. Hihihi! Slik sveis jeg har hver dag også. Elsker å gå med håret slik og fletta setter en liten "snert" på det hele. Har t.o.m. Sommerfuglen også *ler*
    Håper helgen har vært fin vennen, og at søndagen blir like fin :)

    HUGS

    SvarSlett
  4. ENIG! Søte begge to:)
    Fiiin søndag til dere:)
    klem

    SvarSlett
  5. Nydelige favoritter! Jeg har en forkjærlighet for fine frisyrer:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Hei Hanne Mette, Jarle, Hermine, Morten, og Marius!! Jeg savner dere alle veldig mye, og kanskje spesielt Hermine<3 Jeg håper vi snart kan møtes igjen. Kanskje i sommerferien? Forresten Til Hermine: veldig fint og ryddig rom!! HAr jo blitt så stor nå! Jeg kan fortsatt nesten huske når du løp rundt og ropte "ia"! Og jeg huske våre gode og dårlige minner<3 JEG ELSKER DERE ALLE SAMMEN, OG DET KOMMER JEG ALTID TI Å GJØRE!!!!
    <3-lig hilsen Iben

    SvarSlett