torsdag 29. november 2012

Fra julekortfotograferingen

Nissegutten min



Godguttene glimtet til og var særdeles samarbeidsvillige under julekortfotoshooten vår for en liten stund siden.
Til og med "lillevilikk"e smilte til kameraet når han fikk nisselue på. :)

Jeg har glimret med mitt fravær her på bloggen i det siste. En blanding av førjulsstri og instagram-dilla har slylden for det. Men nå lover jeg mer aktivitet for i dag går startskuddet for årets julepynting her hjemme! Nå er det på med julemusikk, fyr på kongerøkelsen og frem med julepyntkassene. Jeg gleeeeeeeder meg! 

Følg meg gjerne på instagram for de små hverdagsøyeblikkene. @husebyliving 


10 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig nydelige gutter du har,kjempefine bilder:)
    Denne tida er jo travel og eg og har blitt bitt av instagrambølga,er så kjapt og enkelt :)

    Lykke til med juleforberedelser:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så gøye julekortbilder. For noen søte gutter. Jeg kribler etter å julepynte jeg også, men jeg får vente til over helga når designernes julemarked (i Kristiansand) er overstått. Produksjonen til dette samt å ha julekalenderen til snuppa klar har vært mer enn nok i det siste. Kos deg med julepynten. Heldiggris. :o)

    SvarSlett
  3. Åh, så skjønne :)
    Herlige julekortbilder.
    Ha en fin kveld!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. For noen sjarmerende karer! Jeg elsker advent og har planlagt masse for bloggen. :) kos deg med pyntingen! Klem

    SvarSlett
  5. Hei :D
    Så utrolig fine bilder :D
    Noen nydelige julekort blir det <3

    Klemmer fra Elisabeth

    SvarSlett
  6. Ååå så gode!!
    Herlighet for noen flotte barn du har Hanne Mette!!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. for noen skjønne barn!! hadde aldri klart og fått mine gutter til å være så samarbeidsvillige. Skjer jo ikke at alle tre ser i kamera på likt!! KLem L

    SvarSlett
  8. pictures of the boys are soo lovely :) and i like that coca cola vinatge bottle :))
    have a nice day, svenja

    SvarSlett
  9. There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.

    Forums.matterhackers.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett