fredag 30. november 2012

Noen røde detaljer

Røde detaljer er på plass i kjøkkenskapet.
Pastelljul, sort/hvitt-jul, naturfargerjul og hvit jul er fint hos andre men ikke helt meg. Det vil si,  jeg tar med meg elementer fra alle stilene og blander det med noen røde detaljer og voila-
Huseby Living Jul!
Som liten drømte jeg om Amerika jul. En skikkelig maksimalistisk disney jul sånn som på film. Jeg gjør ikke akkurat det lenger men den gamle colaflasken og Have yourself a merry little christmas på full guffe hører med. :)
 Ha en strålende adventshelg!



9 kommentarer:

  1. Åh.. så herlig å se RØD jul!! :)
    Kjempekoselig :) Blir rødt her også!
    Etterhvert iallefall.. Når jeg får tid
    til å lete fram julepynten....;)
    Nyt siste dagen i november! :) klem!

    SvarSlett
  2. Men Hanne Mette da, husker du ikke Donaldtreet som var så stort at det tok halve stua? Overlesset med lenker, hjerter, kuler og kurver?
    Vi måtte vært en familie på størrelse med et middels stort sirkus for å rekke rundt til juletregang! Nå har det forøvrig sneket seg ned noen nisser fra loftet, så det er duket for førjulskos i heimen. Gleder oss til søndag og bursdag for prinsessa. Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Herlig med røde detaljer!
    Det finnes hos meg også!

    God helg

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er så absolutt for en rød jul. Liker tradisjon, og tror trenden ned andre farger er handelsstandens påfunn for å få oss til å kjøpe mer. Jula handler jo om tradisjon, så for meg blir det rød jul. I fjor pyntet jeg treet med sarte farger, til barnas store skuffelse. Barn elsker farger, og rødt er jo bare så kraftfult og flott. Fin cola flaske. God helg :-).

    SvarSlett
  5. Så koselig, knall fint skap :)
    Nyt helgen :)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Så koselig det var med røde detaljer i skapet! Jeg gleder meg til å gå på loftet og hente pynten på søndag;-) Skjønne gutter under her!

    SvarSlett
  7. Så koselig! Det blir litt rødt hos meg også. Er jo liksom det som er tradisjon!
    Klem Ninni

    SvarSlett
  8. Ifjor prøvde jeg hvit og blå jul. Likte det veldig godt men julestemningen uteble. Derfor blir det rødt, hvitt og naturfarget:)
    Koselig julestemning i skapet! Lekkert:)
    Klem klem

    SvarSlett